Contact Login
Chat
Email
Heeft u een vraag?

Portal

Hoe vraag ik een tankpas aan?

Om een tankpas aan te vragen dient u in te loggen op onze portal.

Navigeer vervolgens naar: Passen -> Pas bestellen

Doorloop alle velden om een tankpas aan te vragen.


Meer informatie
Hoe kan ik transacties opvragen?

Om een transactie overzicht te dowlnoaden dient u in te loggen op onze portal

Navigeer vervolgens naar: Rapportages -> Transacties

U kunt aan de hand van de filters zelf kiezen of u voor een specifiek kenteken, pas type of product de transacties wilt inzien.

Nadat de resultaten getoond worden kunt u door op het Excel logo te klikken alle transacties direct exporteren.


Meer informatie
Hoe kan ik facturen opvragen?

Om een facturen te downloaden dient u in te loggen op onze portal

Navigeer vervolgens naar: Financieel -> Facturen en betalingen

U kunt in dit overzicht direct filteren op status van de factuur (bijvoorbeeld onbetaalde facturen)
En kunt aangeven in over welke periode u de facturen wenst te zien.

Wanneer u de gewenste factuur heeft gevonden kunt u deze download in PDF en Excel.


Hoe kan ik een rapportage inplannen?

Het is mogelijk om rapportages in te plannen. Bijvoorbeeld elk kwartaal een transactieoverzicht, of maandelijks een overzicht met actieve tankpassen.

Rapportages plant u in via de menu optie 'rapportages - mijn rapporten'

Bekijk onze uitgebreide handleiding voor alle stappen.


Meer informatie
Hoe kan ik een tankpas blokkeren?

Bij diefstal of verlies wilt u direct de tankpas blokkeren. Dit kunt u doen door de status van een tankpas aan te passen. Via het passen overzicht kunt u desbetreffende tankpas opzoeken en vervolgens kunt u de status aanpassen.

Een blokkade is altijd definitief. Wilt u een tankpas tijdelijk blokkeren kies dan voor de optie ' tijdelijke blokkade'.

Bekijk onze uitgebreide handleiding voor alle stappen.


Meer informatie
Ik krijg een nieuw kenteken, wat moet ik doen?

Wij kunnen geen kenteken wijzigen op een bestaande pas. Er dient een nieuwe tankpas aangevraagd te worden via de portal. De wagenparkbeheerder of de leasemaatschappij kan dit voor u doorvoeren via de portal.


Hoe wijzig ik mijn wachtwoord voor de portal?

U kunt uw wachtwoord voor de portal wijzigen door eerst in te loggen op de portal. Vervolgens ziet u rechts bovenin 'wachtwoord veranderen' staan. Hier kunt u uw wachtwoord en beveiligingsvraag aanpassen.

Een wachtwoord moet ten minste 8 karakters bevatten met minimaal 3 van de 4 onderstaande criteria:

Hoofdletter
Kleine letter
Cijfers


Hoe maak ik als wagenparkbeheerder een declaratieaccount aan?

Wilt u gebruikers toevoegen aan de portal? Bijvoorbeeld om een pashouder de mogelijkheid te geven tot het indienen van een declaratie. Klik hieronder op meer informatie en volg de instructie.


Meer informatie
Ik kan niet meer inloggen. Mijn account is 'disabled'.

U kunt hiervoor contact met ons opnemen. Wij zijn te bereiken op 088 110 5000 of per mail op info@travelcard.nl.


Hoe pas ik het limiet aan op een tankpas?

U kunt het limiet per tankpas aanpassen. Dit doet u door in te loggen op de portal. Zodra u bent ingelogd gaat u naar het kopje 'passen' en dan 'passen overzicht". U gaat naar de pas waarvan u het limiet wilt aanpassen. Vervolgens gaat u met uw muis over het icoontje voor het kenteken en klikt op 'bestedingsprofiel'. Hier kunt u het limiet aanpassen. Bij 'auth_count' kunt het aantal aanpassen en bij 'spend' kunt u het limiet aanpassen in euro's.


Hoe voeg ik een dienst toe op een tankpas?

U kunt via de portal een dienst toevoegen of beëindigen op een tankpas. Dit doet u door onder het kopje 'tankpassen' en dan 'passen overzicht' de desbetreffende pas op te zoeken. Vervolgens gaat u met uw muis over het icoontje voor het kenteken en kiest voor 'diensten'. Hier kunt de diensten: Fit-To-Go en pechhulp aan of uit zetten.


Hoe voeg ik een product toe aan een tankpas?

U kunt via de portal een dienst aan en uit zetten. Dit doet u door in te loggen. Daarna gaat u via 'passen' en dan 'passen overzicht' naar de desbetreffend pas. Vervolgens gaat u met uw muis over het icoontje voor het kenteken en klikt op 'product beperkingen'.

Hier kunt u de toegestane brandstof aanpassen maar ook onderhoud, parkeren, openbaar vervoer, adblue, ruitenwisservloeistof, olie en autowassen aan of uit zetten.