Het Coronavirus heeft een grote impact op het dagelijks leven. Graag informeren wij je over de maatregelen die Travelcard heeft genomen om onze dienstverlening optimaal voort te zetten terwijl wij onze collega’s zoveel mogelijk beschermen.
Een groot deel van de Travelcard collega’s werkt vanuit huis. Echter is onze telefonische bereikbaarheid goed geregeld. Al onze vaste nummers zijn in gebruik en medewerkers kunnen telefoongesprekken naar elkaar doorschakelen. Je kunt dus gewoon bellen naar de voor jou gebruikelijke telefoonnummers.
Onze productie en verzending van nieuwe passen gebeurt nog steeds dagelijks. Op dit moment zien wij nog geen risico’s die deze processen verstoren. Ook zijn er nog voldoende passen op voorraad. Wel verzoeken wij je vriendelijk het wijzigen van pasinstellingen zoveel mogelijk online te doen.
Recentelijk hebben wij ook een nieuwe chatfunctionaliteit geïntroduceerd op onze portals. Heb je korte vragen, stel deze dan via de chat. Onze medewerkers kunnen efficiënt werken via de chat omdat zij op deze wijze meerdere klanten tegelijk kunnen helpen! Ook blijven wij investeren in onze chatfunctie om zo bijvoorbeeld handleidingen en antwoorden op veel gestelde vragen direct te kunnen delen.
Momenteel komen wij niet persoonlijk bij jou langs. Maar wij kunnen uiteraard een online meeting inplannen. Door middel van online sessie geven wij graag een presentatie of kijken we live mee in jouw Travelcard omgeving om vragen of eventuele problemen op te lossen.
Wil je gebruik maken van onze online ondersteuning? Vul ons contactformulier in en wij nemen contact op voor het maken van een afspraak.