Contact Login
Chat
Email
Heeft u een vraag?

Portal updates

9 september 2019

We hebben een aantal verbeteringen doorgevoerd op de portal. Graag brengen wij u op de hoogte van wat er voor u veranderd is.

Pasreferentie aanpassen

Onder het kopje ‘Wijzig pas details’ in het pasoverzicht kunt u de pasreferentie inzien en wijzigen. Het wijzigen van de referentie is alleen mogelijk bij actieve passen.

Passtatus wijzigen

De status van de pas kunt u veranderen onder ‘Wijzig pas details’.

Standaard aankoop categorie

Wanneer u een pas bestelt wordt nu uw standaard aankoopcategorie gebruikt als default. Wilt u bijvoorbeeld dat al uw passen te gebruiken zijn voor tanken, parkeren en wassen dan kunnen wij dit voor u inregelen als uw standaard aankoopcategorie. U kunt ons per mail of telefonisch laten weten als u een standaard aankoopcategorie wilt instellen of wijzigen.

Nieuwe passen bestelt u vervolgens automatisch met deze standaard aankoopcategorie. Uiteraard kunt u hier op pasniveau van afwijken wanneer u een nieuwe pas bestelt of achteraf wijzigen bij een bestaande pas.

Uitsluiten inactieve accounts

U kunt op gebruikersniveau instellen of u inactieve accounts wel of niet ziet in de portal. Een inactief account is een (sub)contract waar geen actieve passen meer onder hangen en die volledig financieel is afgewikkeld.  Dit doet u door bij ‘Gebruikers beheer’ de autorisatie van de betreffende gebruiker aan te passen. U klikt op de betreffende gebruiker, scrolt naar beneden en selecteert het vakje voor ‘Toon inactieve accounts’ om de inactieve accounts te blijven zien. U verwijdert de selectie wanneer u de inactieve accounts niet wil zien in de portal. U kunt dit te allen tijde aanpassen.

Mocht u vragen hebben neem dan gerust contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Het team van Travelcard