Chat with us, powered by LiveChat
 
Direct bestellen
9 september 2019

Portal updates

9 september 2019

We hebben een aantal verbeteringen doorgevoerd op de portal. Graag brengen wij je op de hoogte van wat er voor jou veranderd is.

 

Pasreferentie aanpassen

Onder het kopje ‘Wijzig pas details’ in het pasoverzicht kun je de pasreferentie inzien en wijzigen. Het wijzigen van de referentie is alleen mogelijk bij actieve passen.


Passtatus wijzigen
De status van de pas kun je veranderen onder ‘Wijzig pas details’.

 

Standaard aankoop categorie

Wanneer je een pas bestelt wordt nu jouw standaard aankoopcategorie gebruikt als default. Wil je bijvoorbeeld dat al jouw passen te gebruiken zijn voor tanken, parkeren en wassen dan kunnen wij dit voor jou inregelen als jouw standaard aankoopcategorie. Je kunt ons per mail of telefonisch laten weten als je een standaard aankoopcategorie wilt instellen of wijzigen.

Nieuwe passen bestel je vervolgens automatisch met deze standaard aankoopcategorie. Uiteraard kunt je hier op pasniveau van afwijken wanneer je een nieuwe pas bestelt of achteraf wijzigen bij een bestaande pas.


Uitsluiten inactieve accounts

Je kunt op gebruikersniveau instellen of je inactieve accounts wel of niet ziet in de portal. Een inactief account is een (sub)contract waar geen actieve passen meer onder hangen en die volledig financieel is afgewikkeld.  Dit doe je door bij ‘Gebruikers beheer’ de autorisatie van de betreffende gebruiker aan te passen. Je klikt op de betreffende gebruiker, scrolt naar beneden en selecteert het vakje voor ‘Toon inactieve accounts’ om de inactieve accounts te blijven zien. Je verwijdert de selectie wanneer je de inactieve accounts niet wilt zien in de portal. Je kunt dit te allen tijde aanpassen.