Contact Login

Passen

Wat moet ik doen wanneer ik mijn pas ben verloren?

Neem in eerste instantie contact op met uw wagenparkbeheerder of leasemaatschappij om de pas te blokkeren. Lukt dit niet stuur dan een e-mail naar info@travelcard.nl


Meer informatie
Ik heb wel de tankpas ontvangen maar geen pincode

De pincodebrief wordt 1 werkdag na de tankpas verzonden, mocht u een voorkeurspincode hebben opgegeven dan ontvangt u géén pinbrief.
Indien niet ontvangen neem dan contact op met uw wagenparkbeheerder of leasemaatschappij.


Wat moet ik doen wanneer mijn pas is geblokkeerd?

Neem contact op met uw wagenparkbeheerder of leasemaatschappij.


Mijn pas werkt niet meer wat moet ik doen?

Het niet werken van uw pas kan diverse oorzaken hebben. Controleer in het buitenland of u de juiste zijde van de pas heeft gebruikt. Het kan ook zijn dat uw bestedingslimiet is overschreden of een product niet is toegestaan. In de meeste gevallen krijgt de pomphouder een melding op de kassa. Zorgt u ervoor een alternatief betaalmiddel bij de hand te hebben, zeker in het buitenland.


Wat moet ik doen wanneer mijn pas is geblokkeerd nadat ik 3x de verkeerde pincode heb gebruikt?

Uw pas kunt u dan 24 uur niet meer gebruiken. Daarna kunt u met de juiste pincode weer betalingen doen.


Wat is het verschil tussen het beëindigen en blokkeren van een tankpas?

Door een pas te beëindigen wordt deze administratief beëindigd (bijvoorbeeld wegens verkoop van de auto) maar is dan nog 14 dagen te gebruiken. Bij een blokkade van een pas wordt de pas direct geblokkeerd voor gebruik (bijvoorbeeld bij verlies of diefstal van de pas).


Wat moet ik doen als een auto vervangen wordt

U kunt via onze portal de optie kiezen om de tankpas te vervangen. De bestaande tankpas is nog 14 dagen te gebruiken en wordt vervolgens automatisch beëindigd. De nieuwe tankpas zal binnen twee werkdagen verzonden worden.


U kunt met onze tankpas overal terecht!

Nooit meer omrijden om te tanken

Meer weten