Chat with us, powered by LiveChat
Contact Login

Travelcard App

Waar kan ik de app downloaden?

De App is te downloaden voor iOS en Android. Bekijk de link voor directe download links.


Meer informatie
Ik wil inloggen maar ik kan geen e-mails ontvangen op mijn telefoon. Hoe los ik dit op?

In de e-mail die u ontvangt om in te loggen is ook een unieke link zichtbaar. Om aan te melden in de app moet deze link geopend worden op het toestel waarop de app staat. Daarom werkt dit niet via de browser. Een truc die op veel toestellen zal werken is deze link in het kladblok / notie app van uw telefoon te plaatsen. Vervolgens klikt u op de link en kan deze geopend worden met de Travelcard app.

Nu bent u alsnog aangemeld.


Ik heb de e-mail ontvangen op mijn telefoon maar vanwege beveiligingsinstellingen op mijn zakelijke toestel kan ik de link niet openen.

Stuur de e-mail door naar een alternatief e-mailadres waarmee u buiten de zakelijke omgeving kunt inloggen. Eventueel kunt u de zichtbare link ook doorsturen via WhatsApp of de link in het kladblok op uw toestel plaatsen. Door dit te doen kunt u de link vervolgens openen en tijdens het openen kiezen om dit met de Travelcard app te doen. Hierdoor kunt u alsnog aanmelden.


Waarom zijn er geen gegevens zichtbaar in de app?

Mogelijk is er iets misgegaan met aanmelden. We zien dat dit soms gebeurt wanneer de app geheel wordt afgesloten om naar de e-mail te gaan met de aanmeldlink. Ga naar instellingen en kies voor ‘Account verwijderen’. Nu kunt u de aanmeldprocedure opnieuw starten. Zorg ervoor dat bij het aanmelden de app op de achtergrond actief blijft.


Ik heb een account maar moet opnieuw inloggen. Hoe doe ik dit?

In het eerste scherm ziet u een link met ‘ik heb al een account’. Door hierop te klikken kunt u een nieuwe aanmeldlink ontvangen en alsnog inloggen in de app.


Ik heb me aangemeld maar zie geen transacties.

Om uw privacy te beschermen is ervoor gekozen alleen transacties te tonen vanaf het moment dat u bent aangemeld in de app. Hiermee voorkomen wij dat bij verlies van de pas uw transactie en daarmee reisgeschiedenis zichtbaar is voor derden. Zodra u transacties heeft gedaan worden deze binnen 24 uur bijgewerkt in de app.
Transacties voor laden laten doorgaans langer op zich wachten. Wij zijn afhankelijk van de laadpaal-leverancier om ons de geverifieerde transacties door te geven. Dit duurt gemiddeld 2 tot 4 weken. Alle overige transacties hebben wij dagelijks bijgewerkt.