Geen zakelijke bankrekening? Dan kan u geen SEPA B2B mandaat ondertekenen. Mocht dit het geval zijn, laat ons dit dan alstublieft weten in een reactie op de mail, of via collections@travelcard.nl.
Twikey is een partner van Travelcard dat bedrijven helpt bij het beheren van betaalmandaten en automatische incasso’s. Het biedt een eenvoudige en efficiënte oplossing voor het verwerken van terugkerende betalingen, zoals abonnementen en facturen. Met Twikey kunnen klanten gemakkelijk een machtiging geven, waardoor het incassoproces soepel en snel verloopt.
Ja zeker. Twikey heeft meer dan 50 jaar ervaring in het ontwikkelen van veilige betaaloplossingen en verwerkt jaarlijks miljarden euro’s. De technologie van Twikey is uitgebreid getest en goedgekeurd door gerenommeerde veiligheidsorganisaties.
Het platform beschikt over belangrijke beveiligingscertificaten, zoals ISO27001 en PCI-DSS, en voert dagelijks beveiligingstests uit om alles veilig en betrouwbaar te houden.
Normaliter hanteren wij een termijn van twee weken, na deze periode wordt het contract tijdelijk geblokkeerd. Mocht er meer tijd nodig zijn verzoeken we u contact met ons op te nemen via collections@travelcard.nl.
Wanneer u een foutmelding krijgt tijdens het ondertekenen van de SEPA B2B mandaat kan u het beste contact opnemen met uw bank. Mocht het een andere foutmelding betreffen mail ons dat een schermafbeelding naar collections@travelcard.nl.
Voor de meeste banken kan u digitaal de machtiging tekenen. Mocht dit bij uw bank toch niet mogelijk zijn, volg dan de instructies binnen Twikey (zie stappenplan hieronder). U wordt gevraagd de machtiging uit te printen en per post of per mail naar uw bank te versturen. Wij ontvangen daarna graag de bevestigingsmail van uw bank zodat wij de machtiging ook kunnen verwerken. Deze kan u uploaden in de mail die u heeft ontvangen.
Om uw machtiging schrijftelijk af te geven, zie de instructies hieronder:
U ontvangt een mail van ons, deze mail bevat onder anderen uw SEPA-formulier, maar ook de vervolgstappen.
De adresgegevens van uw bank kan u terugvinden via de link op de huidige pagina, maar ook in de mail die u heeft ontvangen van ons.
Met de gegevens op het afgedrukte formulier kunt u de machtiging zelf digitaal registreren via deze link.
Via KNAB ontvangen wij de bevestiging van een geregistreerd B2B-mandaat niet automatisch. U kan in uw KNAB account op de website een overzicht vinden van alle geregistreerde machtigingen.
Wij verzoeken u vriendelijk om per mail een schermafbeelding te verzenden van de geregistreerde B2B-machtiging, waarop het kenmerk (TCN#) duidelijk zichtbaar is. Zodra wij deze ontvangen, kunnen wij het mandaat verder verwerken in onze administratie.
U dient het formulier enkel te ondertekenen en te uploaden. De registratie wordt automatisch geregeld wanneer wij de eerste keer incasseren. Wanneer wij de eerste incasso uitvoeren dient u de incasso alleen te accorderen vanuit uw BUNQ app. De limiet wordt automatisch vastgesteld en komt overeen met het bedrag van de eerste incasso.
Actieve incasso’s kunt u vinden onder Aankomend in het menu Overboekingen.