Download de app en neem een kijkje! Wil je tanken of laden via de app? Voeg dan je pas of laadsleutelhanger toe!
Wanneer je via de app tankt of laadt is deze transactie direct zichtbaar in de app. Zo hou je een gemakkelijk overzicht van je Travelcard transacties.
Met de Travelcard kun je meer dan laden en tanken. Via de app gebruik je gemakkelijk alle aanvullende diensten.
Verschillende diensten zoals parkeren op straat of tickets kopen in het openbaar vervoer worden geregeld via onze partners. In het overzicht met aanvullende diensten kun je gemakkelijk gebruik maken van deze handige mogelijkheden die onze partners beschikbaar stellen voor Travelcard houders.
Alle transacties via onze partners komen gewoon op de Travelcard verzamelfactuur.
De Travelcard is een veelzijdige pas, Met bijbehorende app haal je het maximale uit Travelcard!
De Travelcard is te gebruiken bij meer dan 800.000 locaties in Europa. Met de app kun je probleemloos alle locaties vinden en is er altijd een beschikbaar tankstation of laadpunt in de buurt.
Je maakt eenvoudig een account aan met jouw e-mailadres en een wachtwoord.
Na het aanmaken wordt er een verificatie mail gestuurd. Na verifiëren kan je inloggen en gebruik maken van de Travelcard app.
Om goed gebruik te kunnen maken van de app, dien je toegang te geven tot jouw locatie.
Let op, als je een account had op onze oude app, dien je alsnog een nieuw account aan te maken. Je huidige account wordt niet overgezet.
Moet ik betalen om de Travelcard app te gebruiken?
Het gebruik van de app is gratis, maar houdt er rekening mee dat de normale tarieven van je mobiele netwerkprovider van toepassing zijn.
Wat gebeurt er als mijn internetverbinding of mobiele gegevens wegvallen?Na een account aangemaakt te hebben met e-mailadres, wachtwoord en dit geverifieerd te hebben via e-mail de app geeft je toegang om een Travelcard Tankpas toe te voegen
Indien de correcte gegevens zijn ingevuld wordt je kaart automatisch toegevoegd. Heb je ook een laadsleutelhanger? Dan wordt deze automatisch toegevoegd.
Foutmelding bij het toevoegen van een kaart
Je kunt fouten ervaren als:
Travelcard, tankpassen en laadpassen zijn gepersonaliseerd, een pas kan maar aan 1 account tegelijk toegevoegd worden
Tankkaart verwijderenJe locatie wordt gebruikt voor de Kaart, om locaties te tonen en mobiele betalingen mogelijk te maken. Je locatie wordt alleen opgeslagen in de transactie geschiedenis, maar niet door de applicatie
Hoe kan ik locaties in de buurt vinden in de app?Ja, na registratie kun je kiezen uit;
Op dit moment kan je bij 30% van de tanklocaties mobiel betalen. In de toekomst worden de locaties waar mobiel betalen mogelijk is, steeds meer uitgebreid.
Waarom kan ik niet voor laden en overige diensten mobiel betalen?Helaas is het op dit moment niet mogelijk om laden of overige diensten mobiel te betalen. Wij werken er hard aan om dit in de nabije toekomst ook mogelijk te maken.
Bij welke tankstations kan ik mobiel betalen?De tankstations waar mobiel betalen mogelijk is, vind je op de locatiezoeker in de app terug en herken je aan het onderstaande blauwe icoon:
Ook is het mogelijk om te filteren op tankstations waar mobiel betalen mogelijk is:
Je maakt eenvoudig een account aan met jouw e-mailadres en een wachtwoord.
Na het aanmaken wordt er een verificatie mail gestuurd. Na verifiëren kan je inloggen en gebruik maken van de Travelcard app.
Om goed gebruik te kunnen maken van de app, dien je toegang te geven tot jouw locatie.
Let op, als je een account had op onze oude app, dien je alsnog een nieuw account aan te maken. Je huidige account wordt niet overgezet.
Het gebruik van de app is gratis, maar houdt er rekening mee dat de normale tarieven van je mobiele netwerkprovider van toepassing zijn.
Na een account aangemaakt te hebben met e-mailadres, wachtwoord en dit geverifieerd te hebben via e-mail de app geeft je toegang om een Travelcard Tankpas toe te voegen
Indien de correcte gegevens zijn ingevuld wordt je kaart automatisch toegevoegd. Heb je ook een laadsleutelhanger? Dan wordt deze automatisch toegevoegd.
Je kunt fouten ervaren als:
Travelcard, tankpassen en laadpassen zijn gepersonaliseerd, een pas kan maar aan 1 account tegelijk toegevoegd worden
Je locatie wordt gebruikt voor de Kaart, om locaties te tonen en mobiele betalingen mogelijk te maken. Je locatie wordt alleen opgeslagen in de transactie geschiedenis, maar niet door de applicatie
Ja, na registratie kun je kiezen uit;
Op dit moment kan je bij 30% van de tanklocaties mobiel betalen. In de toekomst worden de locaties waar mobiel betalen mogelijk is, steeds meer uitgebreid.
Helaas is het op dit moment niet mogelijk om laden of overige diensten mobiel te betalen. Wij werken er hard aan om dit in de nabije toekomst ook mogelijk te maken.
De tankstations waar mobiel betalen mogelijk is, vind je op de locatiezoeker in de app terug en herken je aan het onderstaande blauwe icoon:
Ook is het mogelijk om te filteren op tankstations waar mobiel betalen mogelijk is: